Concediu in Thassos – Ziua 2

Ne-au tezit prietenii cu care am venit in concediu,
sa nu pierdem micul dejun.

Luni 09.08.2010 ora 09:30

Echiparea si fuga la masa… aici surpriza “the worst horrifying breakfast ever” mic dejun sub asediu viespilor, intr-o dispersie statistica de cca.10 exemplare pentru fiecare masa… dar destul de cuminti, total dezinteresate de turisti, tinteau numai continutul farfuriilor lor, cateva fiind desemnate sa supravegheze bufetul, probabil daca e aprovizionat or fi fost auditori mascati si noi nu ne-am prins.

In incercarea disperata a angajatilor hotelului de a nu deranja clintii, ofereau ofranda viespilor felii de sunca de praga pe farfurioara de cafea si le “tratau” cu fum de cafea arsa pe aproape fiecare masa ocupata.

Dupa ceva emotii si multa ambitie am servit micul dejun si am ajuns la cafea unde mai ajutam si eu aroma de cafea arsa, cu fum de tigara, pe terasa cu o priveliste, de altfel minunata, asupra imensei piscine a hotelului, plaja din fata hotelului si marea egee.

Am trecut cu bine de asta gandindu-ma cu groaza daca sa renunt la micul dejun sau sa-mi risc viata tot sejurul…

Pentru cei care nu stiu cum fac la intepaturi de insecte veninoase o scurta descriere:

1. Zona intepata se tumeziaza pe o raza de 20-30 cm si devine rosie si mancacioasa
  2. Daca cantitatea de venin e considerabila am probleme si de luciditate si reflexele (de aici e treaba cu “sa-mi risc viata”)
  3. Toate astea, in cazul meu, trec in 2-3 saptamani cu ajutorul unor pastile cu un diametru de 3-4mm numite Tavergil – alte n-au efect la mine
    (Atentie – Nu le incercati fara sfatul medicului alergolog! – ganditiva cat de mici si puternice sunt… si daca nu va fac bine voua, poate va inrautesc situatia!)

Dupa experienta traumatizanta am iesit uni la soare, altii – mai la umbra, am facut o pauza de somn pe la pranz, pana pe la 18:00 cand m-am aratat si eu soarelui si am si tras un volei in piscina.

18:00 este relativ…. de la soare am pierdut total legatura cu timpul si a ramas pierduta pana in ultima zi…

Dupa balaceala frenetica, ne-a razbit foamea iminenta, si-am plecat in Limenaria sa mancam la Taverna lui Irene unde am mancat un “Souvlaki” o chestie… imensa care avea ca element central o frigaruie mixta pui-porc de cca. 50 cm lungime, unsa cu usturoi si impresmuita cu: cartofi prajiti, sos tzatziki, varza… etc.

Din pacate n-am pozat bomba culinara, dar si acum ma mai incearca spaima, pe care am avut-o mancand, ca o sa-mi fie rau dupa ce mananc bunataea aceea specifica greceasca. Dupa experienta culinara ne-am facut curaj si neam pus in miscare catre barloagele noastre, imortalizand cate ceva in drum spre masina, aproape sprijinind camera foto pe burta “Souvlaki-zata”

Somnul, a fost usor, spaima a fost mai mare.

In concluzie, ziua 2, a fost mai putin intensa atat ca evenimente cat si ca poze… dar relaxanta

Abea azi a inceput concediul cu adevarat!