Concediu in Thassos – Ziua 4

Trezirea…
Mic dejun – viespi, soare – umbra, piscina – mare… atmosfera foarte relaxanta, citit – motait, innotat – lenevit, dormit la pranz… concediu adevarat in afara timpului si spatiului.
Apus de soare

In concluzie mai nimic de povestit despre ziua asta, am stat la soare pana la asfintit, singurul eveniment care a intrerupt placuta monotonie insiruita mai sus a fost cina.

Ne-am suit in masina si-am plecat sa luam cina “in oras”, ne-am invartit dupa un loc de parcare ceva vreme, pana am hotarat sa lasam masina mai departe si sa o luam la pas. Am aruncat o privire sumara pe la magazinele care ne ieseau in cale, foamea ne distragea atentia, pana la restaurantul tinta.

Am vrut sa luam masa pe marginea mari, dar pentru asta mai aveam destul de mult de asteptat, acolo se servea doar micul dejun 😀
Am hotarat, instataneu, sa nu asteptam pana dimineata si ne-am postat la o masa, pe cealalta terasa a restaurantului, unde se servea cina.

Dupa ce ne-am rasfatat din bucatele grecesti plus deja obisnuitul desert, oferit gratuit de restaurant la finalul mesei, am intrat in cetava magazine de suveniruri si nimicuri, in drum spre masina.

De unde ne-am lipit, cum era de asteptat, de cate ceva si cu burtile pline am urcat, anevoios, catre locul unde era parcata masina, cu ajutorul careia ne-am indreptat spre patutzuri… si somn.