Concediu in Thassos – Ziua 5

O zi la fel de linistita ca celelalte 4,

Am fost la micul dejun – lupta cu viespi, am stat sub umbreluta de sub copac, piscina – balaceala si un pic prea mult soare… reusind astfel sa ma parlesc…

Astfel s-au incheiat zilele mele de bronzat… de acum la pripon in Kamari Beach Hotel – Potos, Thassos, Grecia la umbra clara cu bere sau frape…

Pana la aceasta performanta pe langa lenevit, citit, balacit si se pare prea mult cremuit am apucat sa surprind o libelula care facea plaje pe o frunza de aloe.

Statea la soare pana cand se incingea, apoi mai zbura o tura’n cerc, iar statea la soare. Mai trecea o insecta si-i facea pofta de zburat mai dadea o tura, iar se aseza pe frunza de aloe.

Avand in vedere performanta cu supraexpunerea la soare, mde… am vrut sa sar peste dormitul la pranz cu aer conditionat – uitand ca m-am mai prajit in conditii asemanatoare  la acelasi soare cam pe la aceiasi ora – n-am mai plecat in alte localitati la masa de seara si am luat masa la un restaurant de familie de pe plaja la cca. 500 m de hotel.

Apoi, tratament antiprajeala cu alcool mentolat si somn… ne asteptau alte zile cu soare si stat la umbra.